لامپ ال ای دی سقفی 18 وات | قیمت فروش انواع لامپ


از ویژگی های لامپ ال ای دی سقفی 18 وات این است که بصورت رو کار نصب می شوند و بسیار ساده است ، مزیتی که نسبت به چراغ های تو کار دارند این است که نیازی به ایجاد برش در سقف ندارند و تنها با استفاده از چند براکت و پیچ به سادگی روی دیوار نصب میشوند. توان روشنایی این لامپ ها ۱۸ وات است و پرتویی سالم برای چشم انسان دارد. رنگ لامپ با توجه به تقاضای خریدار میتواند افتابی یا یخی باشد و زاویه تابش حدود ۱۲۰ درجه دارد که در مکان هایی مثل بیمارستان ها، مدارس، هتل ها، بانک ها و یا شرکت ها کاربرد دارند.

لامپ ال ای دی سقفی 18 وات | قیمت فروش انواع لامپ

موارد مصرف لامپ ال ای دی سقفی 18 وات

موارد مصرف لامپ ال ای دی سقفی 18 واتلامپ های ال ای دی ۱۸ وات بدنه ای از جنس پلی کربنات دارد و همین امر سبب شده که درجه حفاظت خوبی داشته باشد و در مقابل عوامل محیطی مثل گرد و غبار یا رطوبت و همچنین در مقابل زنگ زدگی مقاوم است و دچار خوردگی یا زنگ زدگی نمیشود. این نوع لامپ ها جزو لامپ های کم مصرف میباشند که کاربرد های زیادی دارند و از انجایی که در مصرف برق صرفه جویی میشود باعث میشود بازار این محصول بسیار گرم باشد.

بزرگترین بازار لامپ ال ای دی سقفی 18 وات در ایران

بزرگترین بازار لامپ ال ای دی سقفی 18 وات در ایرانانواع لامپ در بازار به شرح زیر است:

  • Power LED: جزو اولین مدل ها میباشند که معمولا دارای انواع ۱ وات و ۳ وات میباشند‌. در این نوع، سازندگان power های چراغ ال ای دی را کنار هم میچینند و یک برد با میزان نور دلخواه ایجاد میکنند. مهم ترین خصوصیت در این نوع لامپ ها نیاز به تخلیه حرارت است. 
  • SMD LED: جزو جدید ترین انواع چراغ های ال ای دی است که با توان بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلی امپر وجود دارند.
  • COB LED: یکی دیگر از لامپ های پر کاربرد می باشد. 

این لامپ ها را می توانید از فروشگاه های لوازم الکتریکی خریداری نمایید و به راحتی از آنان استفاده کنید. 

لیست قیمت روز لامپ ال ای دی سقفی 18 وات

لیست قیمت روز لامپ ال ای دی سقفی 18 واتبرای این که لیست قیمت روز لامپ اا ای دی سقفی 18 وات را به دست آورد، باید به نمایندگی های اصلی فروش سر زد. فروش لامپ درجه یک از سوی این نمایندگی ها امکان پذیر می باشد. 

قیمت روز لامپ ال ای دی همچنین بستگی به نوع کیفیت و برند تولید کننده آن هم دارد. برخی از سایت های اینترنتی انواع مختلفی از لامپ های ال ای دی سقفی 18 وات را به فروش می رسانند. در این جا به دو نمونه از این نوع لامپ ها و قیمت آن اشاره می نماییم: 

  • لامپ ال ای دی سقفی 18 وات پارس شهاب، قیمت: 117000 تومان 
  • لامپ ال ای دی روکار 18 وات سقفی، قیمت: 160000 تومان 

بهترین مارک لامپ ال ای دی سقفی 18 وات ایرانی در بازار

بهترین مارک لامپ ال ای دی سقفی 18 وات ایرانی در بازاردر ایران شرکت های مختلفی هستند که در کار تولید لامپ ال ای دی سقفی 18 وات می باشند. شما می توانید با جستجویی ساده بهترین مارک را در این زمینه پیدا کنید. برندهای مختلفی که در کار تولید و عرضه لامپ ها کم مصرف می باشند، تلاش می کنند تا بهترین محصول را به دست مشتریان خود برسانند. 

بازار لامپ درجه یک به دلیل وجود برندهای خوب است که گرم می باشد و به نوعی این لامپ ها پای خود را در زندگی امروزی مان باز کردند. این مسئله همچنین باعث رونق تجارت لامپ کم مصرف شده است. 

صادرات لامپ ال ای دی سقفی 18 وات به قیمت کارخانه

صادرات لامپ ال ای دی سقفی 18 وات به قیمت کارخانهلامپ های ال ای دی سقفی 18، به صورت بسته بندی های مجهز به کشورهای گوناگونی مانند عراق، کشور های حوزه خلیج فارس، افغانستان و … صادر می شود. اگر می خواهید این نوع لامپ را با قیمت پایین خریداری و آن را صادر نمایید، می توانید به کارخانه های تولید کننده مراجعه کنید. این کارخانه همچنین وب سایت هایی راه اندازی کردند که از این طریق هم می توان با آنها وارد تماس شد و کالای مورد نیاز را خریداری کرد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *