قیمت لامپ های شمعی در نمایندگی های فروش


لامپ پایه شمعی و لامپ یو وی تست اسکناس با قابلیت و ویژگی های منحصر به فرد، جایگزین لامپ های رشته ای قدیمی است. این محصولات با امتیازات زیادی که دارد، باعث استقبال گسترده ای از جانب مصرف کنندگان گردیده است. شرکت های مختلفی در تولید این محصول دست دارند و با عرضه محصولات متنوع در بازار سعی در بدست آوردن تمامی سلیقه ها هستند. قیمت لامپ های شمعی در نمایندگی های فروش بسیار پایین تر از بازار است. دلیل آن، داشتن ارتباط مستقیم با کارخانه تولیدی و کنار گذاشتن واسطه ها و دلالان این صنف می باشد.

قیمت لامپ های شمعی در نمایندگی های فروش

خرید انواع لامپ های شمعی با قیمت هایی ویژه

خرید انواع لامپ های شمعی با قیمت هایی ویژهلامپ های شمعی متنوعی توسط شرکت های سازنده تولید شده اند تا همه نوع سلیقه ای را پوشش دهد. از انواع آن موارد زیر را می توان نام برد:

  • لامپ شمعی مات
  • لامپ شمعی شفاف
  • لامپ شمعی رشته ای
  • لامپ اشکی فیلامنتی

و در رنگ های آفتابی و مهتابی و صدفی لامپ یو وی تصفیه آب ساخته می شوند. کاربرد بیشتر این محصولات در روشنایی لوستر، چراغ خواب، آباژورها، چراغ مطالعه، چراغ های دیواری و تزیینی باغچه و حیاط و… است.

گرچه قیمت لامپ شمعی در مقایسه با لامپ رشته ای تنگستنی بالاتر است، اما با حساب سر انگشتی می توان دریافت در دراز مدت با صرفه جویی در مصرف برق قیمت آن خیلی هم بالا نمی باشد. البته راه دیگری برای تهیه این محصول با قیمت های ویژه و استثنایی است و آن خرید انواع لامپ های شمعی از نمایندگی های فروش و شرکت های پخش است که به صورت عمده و خرده می توان آن را تهیه کرد.

جدید ترین مدل های لامپ های شمعی موجود در بازار تهران

جدید ترین مدل های لامپ های شمعی موجود در بازار تهراناز ویژگی ها و امتیازات لامپ های شمعی نسبت به لامپ های رشته ای قدیمی، می توان موارد زیر را بیان کرد:

  • تولید با توان وات پایین و نوردهی تا 10 برابر
  • سازگار با محیط زیست، عدم استفاده از جیوه در ساخت آن
  • عدم تولید امواج ماوراء بنفش و مادون قرمز
  • پخش شعاع نور در زوایای 360، 330، 270
  • تولید حداقل گرما
  • طول عمر بالا
  • مصرف انرژی برق پایین
  • مقاوم در برابر ضربه های مکانیکی
  • روشن و خاموش شدن سریع
  • استفاده از تکنولوژی LED, SMD در ساخت آن

هر سال تولید کنندگان مدلهای جدیدتری از این محصولات را تولید و روانه بازار می کنند. لامپ هیدروژن سقفی یکی دیگر از محصولات مدرن است که با تکنولوژی ید و برم ساخته شده است و میزان مصرف انرژی آن بسیار پایین تر از نمونه های کم مصرف دیگر است. برای اطلاع از جدیدترین مدل های لامپ های شمعی موجود در بازار تهران و دیگر شهرها و اطلاع از قیمت هالوژن سقفی، با مراجعه به فروشگاه ها در بازار و صرف وقت و یا جستجو در فضای مجازی بدن اتلاف وقت، آن را به دست آورید.

قیمت روز انواع لامپ های شمعی در بازار تبریز

قیمت روز انواع لامپ های شمعی در بازار تبریزدر بین محصولات متنوع و برندهای گوناگون موجود در بازارهای رقابتی ایران، لامپ اشکی کملیون از فروش بالاتری برخوردار است.  از ویژگی های این محصول در مقایسه با لامپ های کم مصرف دیگر، برخورداری از ظرافت و زیبایی بیشتر در ساخت محصول، زاویه پرتو 270 درجه و روشن نمودن کامل فضای منزل، طول عمر بسیار بالا 15 هزار ساعت تقریبا معادل دو برابر لامپ های کم مصرف دیگر و انعکاس واقعی رنگ اجسام است.

بسیاری از خریداران شاید با مشاهده تنوع محصولات دچار سردرگمی شوند که کدام محصول مناسب تر است، با مراجعه به نمایندگی ها و وب سایت های فعال در این زمینه، می توانند علاوه بر آگاهی از نوع و عملکرد کالا، از قیمت روز انواع لامپ های شمعی در بازار تبریز و تهران و سایر شهرهای ایران، اطلاع پیدا کنند.

فروش ویژه لامپ های شمعی به قیمت کارخانه

فروش ویژه لامپ های شمعی به قیمت کارخانهخرید اینترنتی از جمله راه هایی است که بدون دردسر می توانید کالاهای مورد نظر خود را تهیه کنید. جدای از آن، با عضویت در این مراکز، از فروش ویژه لامپ های شمعی به قیمت کارخانه اطلاع پیدا کنید.

از دیگر مزایای خرید اینترنتی، آگاهی از نظرات کاربران دیگر است که در انتخاب محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب، شما را راهنمایی می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *