فروش لامپ ال ای دی پارس شهاب | قیمت لامپ led پارس شهاب | فروشگاه مرکزی عرضه انواع لامپ


شرکت پارس شهاب اولین و بزرگترین تولید کننده ی لامپ (با مشارکت شرکت توشیبای ژاپن) و چراغ دکوراتیو در ایران می باشد، فروش لامپ ال ای دی پارس شهاب با هدف رفع نیاز مشتریان به صورت گسترده در سرتا سر ایران انجام می شود.این شرکت بی نظیر دارای پیشنه ای درخشان و کارنامه‌ای پربار در صنعت ساخت لامپ ال ای دی است. همچنین دارای سه برند نام آشنا در کشور است، برندهای پارس خزر، پارس شهاب و زمرد از تولیدات این شرکت می باشند.

فروش لامپ ال ای دی پارس شهاب | قیمت لامپ led پارس شهاب | فروشگاه مرکزی عرضه انواع لامپ

کارخانه تولیدی انواع لامپ led در ایران

کارخانه تولیدی انواع لامپ led در ایرانکشور ایران در زمینه ی صنعت لامپ led تا مرز خودکفا شدن پیش رفته است، ایران دارای تعداد زیادی شرکت تولید کننده لامپ led می‌باشد که به علت رقابت موجود بین این شرکت های بزرگ، سعی می کنند که بر اساس فناوری و تکنولوژی روز به تولید محصولات خود بپردازند.

می توان از شرکت پارس شهاب به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدی انواع لامپ ال ای دی در ایران نام برد.

این شرکت دارای تنوع محصول بسیار بالایی است که توانایی تولید بیش از 300 نوع محصول را دارد. یک از اهداف والای این تولیدکننده ی داخلی رسیدن به جایگاه رهبری بازار می باشد، و همچنین ایجاد خط تولید پیشرفته بر اساس فناوری نوین برای تولید محصولات خود و گسترش هرچه بیشتر نمایندگی های خود در سراسر کشور به نحوی که بتواند لوازم روشنایی را به حد کافی برای استفاده ی مصرف کنندگان در زمینه ی کاربرد های گوناگون تامین کند. شرکت پارس شهاب زیر مجموعه ی شرکت سرمایه گذاری پارس توشه (سهامی عام ) می باشد، شرکت سرمایه گذاری پارس توشه، سرمایه گذاری در 20 شرکت دیگر را بر عهده دارد و هدف این شرکت پیشرفت کشور در این صنعت می باشد.

مشخصات لامپ led پارس شهاب

مشخصات لامپ led پارس شهابشرکت پارس شهاب برای رسیدن به هدف بالای خود یعنی رهبری بازار و تامین کامل نیاز مشتریان، همواره تلاش می کند که با تکنولوژی و فناوری روز دنیا پیش برود، بر این مبنا لامپ های تولید شده توسط این شرکت موفق به دریافت استاندارد های داخلی و خارجی شده است. این شرکت  توانسته  گواهینامه های بین المللی زیادی را دریافت کند که عبارتند از: 

  • ISO:14001
  • ISO:10002
  • ISO:10004
  • ISO:9001
  •  CF
  • ROHS

همچنین به عنوان اولین تولید کننده داخلی، تاییدیه ی سازمان استاندارد ایران را دریافت کرده است.

لامپ led یکی از انواع لامپ های حالت جامد است، این لامپ ها دارای مزایای زیادی هستند، از جمله:

  • مصرف کم برق
  • طول عمر بالا نسبت به لامپ های قدیمی

به عبارت دیگر می توان گفت این لامپ ها بازده انرژی بالایی دارند. تولیدکنندگان این دسته از لامپ ها با پیشرفت فناری توانسته اند لامپ هایی با  انواع طیف رنگ نور های مختلف تولید کنند. برخی از این لامپ ها دارای قابلیت تنظیم شدت نور (کم و زیاد کردن نور) هستند.این لامپ ها در ابعاد خیلی کوچکتر در ساخت تلویزیون استفاده می شوند. لامپ های led تولید شده توسط این شرکت دارای توان ها و طرح های متنوع با مصرف انرژی پایین و طول عمر بالا می باشد، با در نظر گرفتن کیفیت و کارایی این لامپ ها می توان گفت استفاده از این لامپ ها به نسبت بقیه لامپ‌ها مقرون به صرفه است.

نکته:  لامپ led با لامپ کم مصرف تفاوت دارد.

شرکت پارس شهاب برای ایجاد اطمینان خاطر در مشتریان خود محصولات خود را با ضمانت یک ساله به بازار عرضه می کند تا در صورت وجود مشکل در این مدت بتوانند با ارائه ی ضمانت نامه ی محصول خریداری شده، جایگزین لامپ خود را دریافت کنند.

مطمئنا این عمل به معنای اطمینان زیاد این شرکت نسبت به کیفیت محصولاتش می باشد.

فروشگاه انواع محصولات پارس شهاب

فروشگاه انواع محصولات پارس شهابشرکت پارس شهاب برای دسترسی راحت تر مشتریان به محصولات امکان سفارش اینترنتی را برای مشتریان میسر ساخته است .مشتریان می‌توانند به راحتی وارد وب سایت این شرکت شوند و از قیمت، کیفیت و مشخصات تمامی کالاها مطلع ، و در صورت درخواست کالا آن را سفارش دهند.

فروشگاه شرکت پارس شهاب  تنوع محصول بالایی دارا می‌باشد. این شرکت توانسته به علت جدیت و سعی در رضایت مشتریانش، تندیس حمایت از مصرف کننده را دریافت کند.

خریدارانی که تمایلی به خرید اینترنتی ندارند، می توانند به صورت مستقیم خرید خود را از کارخانه تولید کننده و نمایندگی های مستقیم این شرکت در سطح کشور انجام دهند.

قیمت خرید انواع لامپ ال ای دی

قیمت خرید انواع لامپ ال ای دیقیمت خرید محصولات پارس شهاب، متناسب با کیفیت محصولات و قابل قبول برای خرید مشتریان می‌باشد. این شرکت به گونه ای ماهرانه سعی دارد با قیمت گزاری مناسب بر روی محصولات و تولید همگام با فناوری روز، به رقابت با سایر تولیدکنندگانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند بپردازد.

افراد می توانند برای اطلاع از قیمت به روز محصولات، به وب سایت رسمی این شرکت مراجعه کنند و با مقایسه کیفیت و قیمت، در صورت تایید کالا، محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

فروش لامپ ال ای دی پارس شهاب

فروش لامپ ال ای دی پارس شهابفروش لامپ ال ای دی و چراغ خواب دخترانه شرکت پارس شهاب به صورت اینترنتی از طریق سایت رسمی این شرکت یا خرید مستقیم لامپ از کارخانه و نمایندگی های مجاز این شرکت، به صورت عمده و جزئی انجام می پذیرد.

فروش لامپ های پارس شهاب به صورت گسترده در سراسر کشور انجام می شود، گستردگی شبکه ی فروش باعث می شود که این شرکت، روز به روز، دسترسی خریداران به محصولات را تسهیل کند.

لیست قیمت لامپ ال ای دی پارس شهاب

لیست قیمت لامپ ال ای دی پارس شهابمشتریانی که تمایل به خرید از محصولات شرکت پارس شهاب دارند می توانند از طریق اینترنت و به صورت غیر حضوری،  یا با مراجعه حضوری به نمایندگی های موجود در سراسر ایران و ارتباط مستقیم با کارخانه ی تولید کننده جهت خرید عمده محصولات اقدام کنند.

قیمت تمامی محصولات بر اساس کیفیت مواد اولیه، فناوری استفاده شده برای ساخت و نیروی مصرف شده برای تولید تعیین می شود.

شرکت های تولید کننده تجهیزات روشنایی به ساخت لامپ و چراغ محدود نمی شوند بلکه این شرکت ها در زمینه ی ساخت وسایل پیشرفته‌ای چون ریموت و سنسور هوشمند نیز فعالیت می کنند. این شرکت های پیشرفته توانستند لامپ هایی با قابلیت تنظیم شدت نور بسازند.

لیست قیمت محصولات شرکت پارس شهاب توسط نمایندگی‌ ها و یا سایت اینترنتی این شرکت در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. قیمت محصولات این واحد تولیدی داخلی به نسبت نوع خارجی آن، اقتصادی تر و به صرفه تر است و در بعد کیفیت شاید از بعضی محصولات خارجی سبقت بگیرد.

قیمت برخی محصولات این شرکت

قیمت چندراهی برق پارس شهاب… نامعلوم به علت نوسانات قیمت

قیمت لامپ اشکی پارس شهاب… نامعلوم به علت نوسانات قیمت

قیمت لامپ ال ای دی پارس شعاع توس… نامعلوم

قیمت لامپ ال ای دی ۴۰ وات پارس شهاب… نامعلوم

قیمت لامپ ال ای دی ریز… نامعلوم به علت نوسانات قیمت

مراکز فروش لامپ ال ای دی پارس شهاب در سراسر کشور

مراکز فروش لامپ ال ای دی پارس شهاب در سراسر کشور شرکت پارس شهاب برای تامین نیاز  مردم در زمینه ی محصولات روشنایی، بر این است که سرتاسر کشور را با گسترش نمایندگی های خود تحت پوشش قرار دهد.

شبکه ی فروش این شرکت شامل موارد زیر است:

  • نمایندگی های مستقیم
  • فروشگاه های زنجیره ایف
  • روش مستقیم به ادارات و سازمان ها
  • فروش  از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی

شرکت پارس شهاب برای فروش محصولات خود پشتیبانی و گارانتی سالانه در نظر گرفته است، برای محصولات led و هوشمند خود 2 سال گارانتی و برای محصولات کم مصرف 1 سال گارانتی قرار داده است.

نمایندگی لامپ پارس شهاب در شیراز یکی از نمایندگی های اصلی و مهم این شرکت است که برای رساندن شرکت پارس شهاب به اهداف خود تلاش زیادی می کند.

عمده فروشی لامپ ال ای دی

عمده فروشی لامپ ال ای دی شرکت پارس شهاب امکان خرید عمده ی محصولات خود را برای خریداران دارای مصارف بالا قرار داده است، و از این نظر از مشتریان خود پشتیبانی می کند. مشتریان می توانند با مراجعه یا تماس با نمایندگی های شرکت، از نحوه خرید عمده و شرایط پرداخت و تصفیه حساب مطلع شوند.

انواع تولیدات لامپ پارس شهاب

انواع تولیدات لامپ پارس شهابشرکت پارس شهاب دارای 4 کارخانه است که دارای خط تولید و عمق ساخت انواع لامپ، حباب، تیوب، آلومینیوم، پلاستیک، قالبسازی می‌باشند. و قادر به تولید هر نوع لامپ و وسایل روشنایی می‌باشد. 

انواع لامپ های تولیدی این شرکت

  • لامپ های ال ای دی
  • چراغ های ال ای دی
  • لامپ ال ای دی تزئینی: حبابی رنگی، حبابی سه بعدی، حبابی ادیسونی
  • چراغ ال ای دی تزئینی: (پنل 60 در 60 آسمان نما توکار، پنل سه حالته توکار و روکار
  • ریسه های تزئینی: نواری، نئونی فلکسی
  • محصولات هوشمند IOT: حبابی DIMMABLE , شمعیDIMMABLE , حبابی TUNABLE, حبابی موزیکال بلوتوثی، حبابی رنگارنگ RGBW, ریموت
  • روشنایی هوشمند: کلید هوشمند، چراغ هوشمند
  • انرژی خورشیدی سولار
  • لامپ کم مصرف: نیم پیچ،تمام پیچ،گلسا ، لوتوس
  • لامپ فلورسنت: T8, T10
  • لامپ FPL
  • لامپ هالوژن : شمعی ، حبابی
  • لامپ رشته ای : شمعی ، حبابی
  • لامپ گازیHID
  • چند راهی برق

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *