انواع چراغ دکل ال ای دی با کیفیت و قیمت مناسب را از کجا تهیه کنیم؟

چراغ دکل ال ای دی

چراغ دکل ال ای دی یا چراغ سولار خورشیدی به انواع مختلفی تقسیم بندی میشود.

مهم ترین و اصلی ترین کاربرد چراغ دکل ال ای دی و چراغ مطالعه دخترانه، ایجاد هشدار و اعلام خطر برای هواپیما، اشیاء پرنده و سایر ادوات متحرک می باشد. هر چه محل نصب از نظر کاربرد و جغرافیا دورتر و حساس تر باشد باید کیفیت چراغ چشمک زن ال ای دی مرغوب تر و بالاترین درجه استاندارد را دارا باشد.

•	چراغ دکل مخابراتی که پنل آن بیرون از بدنه چراغ قرار دارد.
این نوع چراغ معمولاً ارزان قیمت بوده و فتوسل آن در داخل قرار دارد و بعضاً با خطای فتوسل همراه است. معمولاً جنس بدنه این چراغ سولار چشمک زن فلزی است.

انواع چراغ دکل ال ای دی

  • چراغ دکل مخابراتی که پنل آن بیرون از بدنه چراغ قرار دارد.

این نوع چراغ و چراغ مطالعه ساده معمولاً ارزان قیمت بوده و فتوسل آن در داخل قرار دارد و بعضاً با خطای فتوسل همراه است. معمولاً جنس بدنه این چراغ سولار چشمک زن فلزی است. به دلیل قرار گیری سلول خورشیدی (صفحه سولار) بیرون از بدنه امکان کاهش جذب انرژی خورشید و باد خور بودن صفحه خورشیدی وجود دارد، که نباید در مناطق مهم و حساس نصب شود. همچنین به دلیل کوچک بودن حباب، محل قرارگیری لامپ ال ای دی کوچک شده و شدت نور کمتر میشود.

  • در نوع دوم چراغ دکل سولار، صفحه خورشیدی (سلول خورشیدی) در داخل چراغ و در بالاترین قسمت آن قرار دارد.

قرارگیری سولار بر روی چراغ باعث میشود بالاترین میزان انرژی خورشیدی جذب شود. همچنین این موضوع باعث میشود هنگام نصب چراغ نیاز به تنظیم در جهت جغرافیایی خاص نباشد.

جنس بدنه این نوع چراغ دکل خورشیدی معمولاً از پلی کربنات و ABS نشکن می باشد. به دلیل بزرگ بودن حباب این چراغ لامپ ال ای دی آن بزرگ تر و پرقدرت تر است و در نتیجه شدت نور و پرتاب نور بالاتر خواهد بود.

جنس بدنه این نوع چراغ دکل خورشیدی معمولاً از پلی کربنات و ABS نشکن می باشد. به دلیل بزرگ بودن حباب این چراغ لامپ ال ای دی آن بزرگ تر و پرقدرت تر است و در نتیجه شدت نور و پرتاب نور بالاتر خواهد بود.

بهترین قیمت چراغ دکل ال ای دی در بازار

همان طور که در بالا عنوان شد؛ چراغ دکل خورشیدی دارای انواع مختلفی برای کاربردهای متفاوتی می باشد. قیمت این چراغ ها هم به طور مستقیم به این عوامل بستگی دارد. مرغوبیت اجناس، حجم سفارش، جنس بدنه، کاربرد و عملکرد چراغ دکل سولار در قیمت آن موثر است.

برای اطلاع از بهترین قیمت چراغ دکل ال ای دی در بازار می توانید با ما و مجموعه آریانا صنعت داوین در تماس باشید. همکاران و متخصصین مجرب ما با آگاهی از نیازهای شما همکاران و دکل بند های عزیز بهترین قیمت و با کیفیت ترین چراغ دکل را معرفی و پیشنهاد خواهند داد. مجموعه ما مفتخر است که با تولید انواع چراغ سولار خورشیدی و داشتن فروشگاه سولار به صورت اینترنتی؛ سفارش مشتریان را دریافت و کمترین قیمت  و کف قیمت بازار را خدمت همکاران اعلام نماید.

شما نیز می توانید همین الآن با تماس با ما از کف قیمت انواع چراغ دکل در بازار مطلع شوید.

چراغ دکل خورشیدی دارای انواع مختلفی برای کاربردهای متفاوتی می باشد. قیمت این چراغ ها هم به طور مستقیم به این عوامل بستگی دارد. مرغوبیت اجناس، حجم سفارش، جنس بدنه، کاربرد و عملکرد چراغ دکل سولار در قیمت آن موثر است.

مرکز خرید اینترنتی چراغ دکل ال ای دی در تهران

همکاران و دکل کاران گرامی جهت خرید اینترنتی چراغ دکل ال ای دی در تهران و سراسر کشورمی توانند همه روزه حتی در ایام تعطیل با ما تماس حاصل فرمایند. اطلاع از جدیدترین محصولات چراغ دکل مخابراتی و پایین ترین قیمت بازار از مزایای ارتباط با این مجموعه خواهد بود.

همچنین همکاران گرامی به خصوص در حوزه دریا برای بویه و لنترن و نیز در حوزه هواپیما و فرودگاه با ارائه سفارشات خود؛ بهترین و با کیفیت ترین چراغ هشدار چشمک زن سولار را تهیه فرمایند. همچنین در این مرکز با فروش انواع چراغ چشمک زن ال ای دی سیمی و کابلی که با قیمت ارزان تر عرضه می شوند، پاسخگوی نیاز این دسته از خریداران هم خواهد بود.

بیشترین نیاز مشتریان و دکل بند های عزیز در حوزه چراغ دکل سولار می باشد. این نوع از چراغ ها به دلیل حذف هزینه سیم و کابل و خطرات ناشی از برق گرفتگی و همچنین از بین بردن هزینه آن به شدت در حال گسترش و مورد اقبال هستند. طول عمر بالا و کیفیت بی نظیر آن از جمله مزایای این نوع محصولات در فروشگاه سولار می باشد.

همکاران و دکل کاران گرامی جهت خرید اینترنتی چراغ دکل ال ای دی در تهران و سراسر کشورمی توانند همه روزه حتی در ایام تعطیل با ما تماس حاصل فرمایند. اطلاع از جدیدترین محصولات چراغ دکل مخابراتی و پایین ترین قیمت بازار از مزایای ارتباط با این مجموعه خواهد بود.

قیمت کارخانه چراغ دکل ال ای دی

چراغ دکل مخابراتی در بازار انواع مختلف و نمونه های متنوعی دارد که باتوجه به نیاز بازار و نظر مشتریان، از اهمیت برخوردار است. همواره خریداران محترم سعی براین دارند تا قیمت کارخانه چراغ دکل ال ای دی را بدانند و از بهترین کیفیت بهره مند شوند. این مجموعه به دلیل تولید و عرضه انواع مختلف چراغ دکل خورشیدی و امکان ثبت سفارش جدیدترین طرح ها همواره در ارائه پایین ترین قیمت چراغ سولار در بازار پیش گام می باشد.

همانطور که همکاران و مشتریان گرانقدر مطلع هستند قیمت چراغ دکل مخابراتی و محصولات سولار به طور مستقیم به کیفیت آن وابسنه است؛ لذا شما عزیزان می توانید با تماس با ما و ثبت سفارش خود از مناسب ترین قیمت بازار این محصولات اطلاع حاصل فرمایید. دسترسی به بازار نامحدود و متنوع محصولات سولار و توزیع آن در سراسر کشور و همچنین بالاترین نرخ رضایت مشتریان؛ خود بیان گر عملکرد خوب و ارائه محصولات با کیفیت می باشد.

چراغ دکل مخابراتی در بازار انواع مختلف و نمونه های متنوعی دارد که باتوجه به نیاز بازار و نظر مشتریان، از اهمیت برخوردار است. همواره خریداران محترم سعی براین دارند تا قیمت کارخانه چراغ دکل ال ای دی را بدانند و از بهترین کیفیت بهره مند شوند.

ساخت و توزیع انواع چراغ دکل ال ای دی با قیمت مناسب

مجموعه آریانا صنعت داوین علاوه بر داشتن فروشگاه سولار؛ مرکز تامین و توزیع انواع محصولات خورشیدی و چراغ دکل ال ای دی را نیز عهده دار می باشد. در این راستا برای پاسخ به نیاز همه مشتریان عزیز و تامین خواسته ایشان طراحی و ساخت چراغ دکل سولار را نیز در کارنامه کاری خود دارد. این مجموعه با ساخت و توزیع انواع چراغ دکل ال ای دی با قیمت مناسب و توزیع آن در اقصی نقاط کشور و همچنین صادرات این محصولات قدم بزرگی در جهت پاسخ به نیاز بازار برداشته است.

با توجه به کاربرد چراغ دکل و اهمیت آن؛ در ساخت و تولید این چراغ حداکثر دقت و حساسیت به کاربرده شده است تا با کمترین خطا و بیشترین دقت، محصول نهایی تولید و مونتاژ شود. کلیه اقلام و قطعات از قبل از زمان ورود به خط تولید بازرسی و تست می شوند تا هرگونه احتما خرابی و نقص در عملکرد چراغ دکل از بین برود.

بدیهی است که در محصول نهایی چراغ چشمک زن سولار امکان اشکال و خطای عملکرد وجود خواهد داشت که با ارائه گارانتی معتبر و طولانی مدت برای قطعات که مهمترین آن ضمانت 15 ساله پنل خورشیدی می باشد این مورد نیز جایی برای نگرانی باقی نخواهد گذاشت.

با توجه به کاربرد چراغ دکل و اهمیت آن؛ در ساخت و تولید این چراغ حداکثر دقت و حساسیت به کاربرده شده است تا با کمترین خطا و بیشترین دقت، محصول نهایی تولید و مونتاژ شود.

فروش چراغ دکل ال ای دی در بازار

یکی از عوامل موثر در فروش چراغ دکل ال ای دی در بازار و قیمت آن تعداد ال ای دی ها و نوع می باشد. برای چراغ دکل خورشیدی عموماً دو نوع  تنوع لامپ ال ای دی وجود دارد که در زیر بیان می شود.

  • چراغ دکل با 20ال ای دی
  • چراغ دکل با 32 ال ای دی
  • 50 ال ای دی
  • 70 ال ای دی
  • 100 ال ای دی
  • ال ای دی پاور

در اینجا ذکر این نکته مهم و قابل توجه است که شدت روشنایی در فروش چراغ دکل ال ای دی در بازار علاوه بر تعداد ال ای دی به چیپ آن و زاویه پخش آن نیز بستگی مستقیم دارد. به عنوان مثال یک چراغ دکل سولار با 20 ال ای دی چیپ بزرگ، نور به مراتب بیشتری از یک چراغ دکل خورشیدی با 100 ال ای دی معمولی خواهد داشت.

فروش چراغ دکل در بازار به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام می شود که مشتریان عزیز می توانند با خرید اینترنتی علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه از تخفیفات ویژه فروش این محصولات نیز برخوردار شوند.

شدت روشنایی در فروش چراغ دکل ال ای دی در بازار علاوه بر تعداد ال ای دی به چیپ آن و زاویه پخش آن نیز بستگی مستقیم دارد.

خرید چراغ دکل ال ای دی به قیمت عمده

همانطور که قبلاً نیز توضیح داده شد؛ چراغ دکل ال ای دی دارای ویژگی های مثبتی است که باعث شده تا شرکت های مخابراتی و اینترنتی از لامپ ال ای دی برای روشن کردن چراغ استفاده کنند.

در برخی از استاندارهای موجود، نیاز است که عملکرد چراغ، به صورت چشمک یا هشدار دهنده نبوده و نور چراغ دکل ال ای دی به شکل دائم روشن باشد تا از این طریق، جلب توجه کرده و اعلام خطر نماید.

بهترین انتخاب از نظر فنی که دوام و طول عمر زیادی داشته باشد، لامپ LED است که به راحتی می تواند در گرما، سرما و مناطق مرطوب به عملکرد خود ادامه دهد.

به شما مصرف کنندگان گرامی که در طول ماه تعداد زیادی چراغ دکل خورشیدی استفاده می کنید؛ توصیه می کنیم تا خرید چراغ دکل ال ای دی را به صورت عمده و در تیراژ بالا انجام دهید تا سفارش شما با تخفیف همکاری لحاظ گردد.

خرید چراغ دکل سولار با لامپ ال ای دی نیز به دلیل اینکه موجب حذف اتصالات و انشعابات برق می شود؛ در کاهش هزینه ها تاثیر داشته و در دستورالعمل شرکت های مخابراتی و ارتباطی، نصب چراغ سر دکل خورشیدی ال ای دی توصیه شده است.

مشتریان گرامی و نمایندگی های توزیع اقلام مخابراتی، جهت سفارش و خرید چراغ دکل ال ای دی به قیمت عمده و کیفیت استاندارد، می توانند با واحد مشاوره مجموعه آریانا صنعت داوین در تماس باشند.

مشتریان گرامی و نمایندگی های توزیع اقلام مخابراتی، جهت سفارش و خرید چراغ دکل ال ای دی به قیمت عمده و کیفیت استاندارد، می توانند با واحد مشاوره مجموعه آریانا صنعت داوین در تماس باشند.

پایین ترین قیمت خرید چراغ دکل ال ای دی استاندارد

خریداران چراغ دکل سولار همواره تمایل دارند تا کمترین نرخ آن را در بازار پیدا کرده و اقدام به تهیه چراغ دکل هشدار دهنده نمایند.
بعضی از فروشگاه ها و مغازه های فروش لوازم برقی صرفاً اقدام به تهیه و فروش چراغ دکل ال ای دی ارزان قیمت نموده و به مرغوبیت و عملکرد نهایی آن توجه ندارند.
این موضوع باعث می شود که خریداران چراغ دکل مخابراتی در مدت زمان کوتاهی متضرر شده و به خاطر کیفیت نامطلوب چراغ، مجبور به تعویض آن شوند که منجر به هزینه بیشتری خواهد شد.

بهترین روش برای تهیه پایین ترین قیمت خریدچراغ دکل ال ای دی استاندارد، مراجعه به تولید کننده آن و یا نمایندگی های معرفی شده از طرف شرکت های سازنده است.

البته همانگونه که قبلاً هم اشاره داشتیم، در کنار ارزان بودن قیمت چراغ دکل خورشیدی، مواردی همچون کیفیت و عملکرد صحیح وجود دارد که شما مصرف کنندگان گرامی باید به آن دقت کنید تا دچار هزینه مجدد نشوید.

خرید چراغ دکل سولار ال ای دی به دلیل اینکه نیازی به برق 220 ولت شهری نداشته و نصب آسان تری هم دارد؛ مورد توجه و استقبال دکل بندها و دکل سازها قرار گرفته و فروش آن از رونق بیشتری برخوردار است.

استاندارد بودن چراغ سر دکل ال ای دی کارکرد مطلوب آن را برای 2 تا 3 سال تضمین کرده و میزان خرابی آن نیز بسیار پایین است که می تواند مورد رضایت مصرف کنندگان باشد.

بهترین روش برای تهیه پایین ترین قیمت خریدچراغ دکل ال ای دی استاندارد، مراجعه به تولید کننده آن و یا نمایندگی های معرفی شده از طرف شرکت های سازنده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *